27 Απρ 2007

Δεν έτυχε, πέτυχε.

Ήθελα να δω πόσο γρήγορα μπορώ να σχεδιάσω κάτι, οτιδήποτε, οπότε κάθισα σήμερα και έφτιαξα αυτή την αφίσα. Είναι εμπνευσμένη από τα πακέτα και τις διαφημίσεις τσιγάρων. Όλοι ξέρουμε ότι υπάρχει ένα κεντρικό θέμα και κάτω από αυτό η χαρακτηριστική λευκή ταινία με τις γνωστές προειδοποιήσεις. Ήθελα λοιπόν να το αντιστρέψω αυτό, να βάλω το περιεχόμενο της ταινίας σε πρώτο πλάνο και την ‘διαφήμιση’ σε δεύτερο, εκεί που μπαίνει κανονικά η λευκή ταινία. Ενδιαφέρον μου φάνηκε.

Η κοπέλα χρειάστηκε περίπου 1 ώρα για να σχεδιαστεί και να μελανωθεί. Ο digital χρωματισμός και το υπόλοιπο στήσιμο πήραν άλλα 40 λεπτά. Δεν λέω ότι είναι από τα καλύτερά μου, αλλά σίγουρα είναι από τα πιο γρήγορά μου! :)

Για αποφυγή παρεξηγήσεων, δεν ξεκινάω εκστρατεία κατά του καπνίσματος. Αυτό που βλέπετε αποτελεί απλώς γραφιστικό πείραμα.

Εχθές ζωγράφισα και κάτι πιο 'ενδιαφέρον', αλλά είπαμε! Δεν θα το καταντήσω αυτό το blog πορνογραφικό! :P

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Να το καταντήσεις, να το καταντήσεις! Girl, you ROCK!!! Θέλω να βλέπω ό,τι κι αν ζωγραφίζουν τα χεράκια σου. Είπαμε, είμαι φαν... :-)

mafaldaQ είπε...

Εγώ βλέπω μια νέα πόρτα να ανοίγει, που κακώς δεν την είχες ανοίξει! Να συνεχίσεις τα πειράματα! Εγώ θα είμαι εδώ να θαυμάζω!

Εκείνο που χρειάζεται περισσότερη σπουδή και μελέτη, είναι η τυπογραφία σου, αλλά σιγά-σιγά θα το κατακτήσεις!

Καλή συνέχεια και thanx for sharing!