22 Μαΐ 2007

Λοιπόν...

Τώρα καταλαβαίνω πως είναι δυνατόν οι δημόσιες υπηρεσίες να λειτουργούν τόοοοοσο αργά και με τόοοοοση γραφειοκρατία. Εμένα μου πήρε μία βδομάδα ολόκληρη για να χώσω δύο πινέζες στην πόρτα μου για να κρεμάσω την αφίσα που μου έφεραν στα γενέθλια μου. Ο δημόσιος υπάλληλος γιατί να κάνει πιο γρήγορα, και μάλιστα για θέματα που δεν τον αφορούν; Είμαστε τεμπέλικος λαός… Ας τι πάρουμε απόφαση. :3

Πάντως η αφίσα κρέμεται τώρα και είναι πολύ ωραία. Στην αφίσα είναι ο Michael Scofield, btw! Τώρα μπορώ να λέω:

‘Μα, ποιος είναι στην πόρτα; Α! Βρε τον Michael Scofield! Καλώς το παιδί!’

Και μια και που-τ-αναφεραμε…

Μερικά εικονίδια από τη σειρά Heroes. Είναι τρελοί αυτοί οι icon makers…!




Τα εικονίδια από Livejournal!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πω πω..πως πέρασαν οι μέρες απ'τα γενέθλια των KFC... ;-)
Μεγειές, μεγειές!

dragongrrrr είπε...

;) Μόνο κοτόπουλα ζωντανά που δεν είχατε φέρει! :P

mafaldaQ είπε...

Αυτό εγώ γιατί δεν το σκέφτηκα; Χμ! Εξαιρετική ιδέα το live!

dragongrrrr είπε...

Ναι, μόνο αυτό έλλειπε! :P Κυριολεκτικά όμως! *κοτ*κοτ*