23 Οκτ 2007

Του μπου ρου

Καθώς έχω αρχίσει να ασχολούμαι λιγάκι με την TBR λίστα μου (to be read) διαπιστώνω πόσο με ικανοποιεί να τελειώνω τα βιβλία και να τα βλέπω να φεύγουν. Αυτή είναι μεγάλη αλλαγή για μένα, γιατί πάντα κρατούσα τα βιβλία, ενώ τώρα τείνω να κρατάω τις εντυπώσεις που μου αφήνουν. Είμαι πλέον κατά της συσσώρευσης. Όχι ότι θα ξεφορτωθώ όλα τα βιβλία μου, έχω πολλά αγαπημένα. Αλλά τουλάχιστον έχω ξεπεράσει την παθολογικά ιδιοκτησιακή σχέση που είχα κάποτε με αυτά.

Επόμενα στη λίστα είναι:
- Ο ξανθός Έκμπερτ (να το αγοράσω)
- Ο μεγάλος Γκάτσμπι (να το αγοράσω)
- The Half Blood prince (να το δανειστώ)
- The Deathly Hollows (να το δανειστώ)
- Wizard’s First Rule
- UW evolution 2
- The Prestige
- Η φωλιά του Κούκου (να το αγοράσω)
- Ο τυφλός θεατρίνος
- Τι πιστεύει αυτός που δεν πιστεύει
- Μ εις την ν (αυτό μου φαίνεται ήδη μα**κία, αλλά θα το προσπαθήσω)

Αυτά θέλω να τα τελειώσω πριν τα Χριστούγεννα.

2 σχόλια:

mmjrules είπε...

Χμμ, αυτό το "Να το δανειστώ" δε μου αρέσει...
*mmjrules ελέγχει ότι όλα τα βιβλία είναι στη θέση τους, 1,2,3,4,5,6,7, ΟΚ*

dragongrrrr είπε...

Τρέμε, MMJdoesn’trule. Τώρα έχεις ανταγωνισμό, επειδή μπορώ να τα δανειστώ *και* από τη Μελίνα. Και ξέρω ότι θα έκανες τα πάντα για να μην σου φάει εκείνη το ρεκόρ των μακροσκελών δανεισμών, γνωστών και ως «δανεικά και αγύριστα». Οπότε θα μου τα δώσεις εσύ. Το σατανικό σχέδιό μου θα πετύχει!