16 Μαρ 2008

Ουφ!

Μετά από μια βδομάδα με τρελό τρέξιμο στο 10ο Φεστιβάλ ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης ΚΑΙ τη χθεσινή Photoday, έχω να πω το εξής.

Είναι ωραία να κάθεσαι σπίτι σου!

Ααααχ… Εντάξει, δεν λέω ότι δεν πέρασα καλά αυτές τις μέρες. Είδα συνολικά 26 ντοκιμαντέρ σε 6 μέρες, μετά όμως τα έφτυσα και εκεί τελείωσε για μένα το φεστιβάλ, αν και άλλοι είχαν αντοχές και συνέχισαν χωρίς να χάσουν το ζήλο τους. Τα 2 που ξεχώρισα ήταν το Θέμις και το Στην άκρη του κόσμου. Το πρώτο ήταν το μοναδικό ντοκιμαντέρ που με διασκέδασε στο φεστιβάλ, το δεύτερο μου άφησε τις πιο δυνατές – αν και τραγικές- εντυπώσεις. Μερικά από αυτά που είδαμε, αν και η υπόθεση μας είχε φανεί ενδιαφέρουσα, ήταν τελικά μεγάλες πατάτες. Άλλα, πάλι, ήταν εξαιρετικά καλά, αν και δεν φαινόταν αυτό από τη θεματολογία τους. Του χρόνου θέλω, εκτός από το φεστιβάλ ντοκιμαντέρ, να μπορέσω να παρακολουθήσω και το φεστιβάλ κινηματογράφου που μου φαίνεται πολύ πιο ψυχαγωγικό. Καλά τα ντοκιμαντέρ αλλά πολύ ψυχοπλάκωμα…

Για πιο αναλυτικές περιγραφές μπορείτε να διαβάσετε το Blog της Mafalda που δεν βαριόταν και αναφέρθηκε εκτενέστερα στο πρόγραμμά μας! :)

Τώρα που τελείωσε πάντως, έχω δικαιολογία να κάτσω σπίτι, κολλημένη μπροστά στον υπολογιστή, παίζοντας IKARIAM. My latest obsession! Check it out! Αν σας αρέσουν παιχνίδια τύπου Civilization, μάλλον θα καραγουστάρετε! :P

Αύριο ξεκινάει και το Ευρωπαϊκό φεστιβάλ Animation! Στην Θεσσαλονίκη διαρκεί 3 μέρες και το εισιτήριο είναι 5 € (4€ με Cineκάρτα) Θέλω πολύ να πάω, το αν θα έχω το χρόνο είναι άλλο θέμα. Θέλω να περάσω και από τη σχολή μου λίγο…

Δεν υπάρχουν σχόλια: