15 Ιουλ 2008

Η νύφη.

Πως ήταν η νύφη όταν ξύπνησε; Ποια νύφη; Η νύφη του Bill. Από την ταινία, ξες τώρα. Ποια ταινία; Το Kill Bill. Η νύφη του Bill από την ταινία Kill Bill, που ήταν σε κόμμα και ξύπνησε; Ε, αυτό! Αυτό είμαι εγώ δηλαδή. Σαν τη Νύφη του Bill από την ταινία Kill Bill (ε, ποια άλλη ταινία; Την Kill Mitsos?) που ξύπνησε από το κόμμα.

Wiggle your big toe.

Ναι, έχω πολύ καιρό να ανανεώσω το blog, έχω ξεχάσει τον κωδικό από το Facebook (τρέμω στην ιδέα του χειμάρρου μηνυμάτων που θα με καταπλακώσουν μόλις το θυμηθώ καθώς *κάποιοι* το καίνε ακόμα…) Έλεος πια! Ουδεμία σοβαρότητα.

Αυτά για την ώρα.

(Λέω ‘για την ώρα’ γιατί λογικά θα γράψω στο εγγύς μέλλον ένα post που να βγάζει μάλλον λίγο νόημα)

11 σχόλια:

mafaldaQ είπε...

Καλώς την και ας άργησε! Άντε καλή επάνοδο στα διάφορα! Μας έλειψαν τα "Είχα catch" post! :)

mmjrules είπε...

Gaulois!
Καλά, 2 ώρα τα μεσάνυχτα δεν είχες κάτι καλύτερο να γράψεις?

Μου λείψατε!

dragongrrrr είπε...

Προς Mafalda: Αχ, και μένα μου έλειψαν! Αφού λέω να τα κάνω και χωρίς να έχω catches γιατί συμβαίνουν τόσο σπάνια...

Προς MMJrules: Όχι. Γιατί, εσύ γράφεις καλύτερα 2μιση ώρα το ξημέρωμα; Κι εσύ μου έλειψες! :)

Ανώνυμος είπε...

Πέρασαν λοιπόν τα 1000 χρόνια ωραία κοιμωμένη?? :-)

bunnysuicides είπε...

επιτέλους ρε dude!

Ανώνυμος είπε...

H nyfi to (ksana)skase...
-Chrysa-

mmjrules είπε...

Χρόνια Πολλά!
Πέρασε σχεδόν 1 χρόνος από το τελευταίο σου post!

Unknown είπε...

*pokes*

Unknown είπε...

*Pokes again* because I can! =P

Unknown είπε...

*pilts*

Unknown είπε...

Happy Donut day!