17 Ιουλ 2007

April Ryan

April Ryan. Ο βασικός χαρακτήρας του Φανταστικού παιχνιδιού the Longest Journey και της συνέχειάς του, Dreamfall. Από τα αγαπημένα μου παιχνίδια αν και στην αρχή δεν το είχα δει με καλό μάτι. Τώρα απορώ πως ήταν δυνατόν κάτι τέτοιο… Ο αγαπητός μου σχεδιαστής και κολλητός Σκιτσοφρενής την ζωγράφισε πριν λίγες μέρες και χρησιμοποιώντας τα ίδια εργαλεία, ήτοι μολύβι και Photoshop, έκανα και εγώ μια προσπάθεια να την αποτυπώσω στο χαρτί. Ε, δηλαδή στην οθόνη…

Σ'αρέσει βρε; :P



Και φυσικά, όταν επιτέλους βρίσκω την έμπνευση να σχεδιάσω κάτι, το tablet σταματάει να λειτουργεί την πιο κρίσιμη στιγμή. Εξού και το άσχετο cropping... :(

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξέρω τι θα πει ο Σκιτσοφρενής, πάντως εμένα μ'αρέσει πολύ, όπως πάντα! ;-)

Unknown είπε...

Κι εμένα μ' αρέσει...:Ο)

Α!!! Και να θυμηθώ να σου στείλω την ιστορία.

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχη! Με έλεγαν Μάγισσα, που καρδιές ναυάγησα.....Το πενάκι σου είναι μαγικό!

dragongrrrr είπε...

@ Luz-de-Luna

Χαίρομαι που σου αρέσει! Πολύ, πολύ, πολύ! :D

@ simon

Thanks! Και ναι, πρέπει επειγόντως να μου στείλεις την ιστορία! Άντε, γιατί δεν υπάρχει και πολύς χρόνος! ;)

@ Monte-Cristo

Πάντα μου αφήνεις τέλεια σχόλια εσύ! :) Σε ευχαριστώ πολύ!!! <3

cropper είπε...

Μ' αυτό το εργαλείο το crop και το cropping, συνέχεια λόξυγκα έχω :)

Έκανα (πολύ καθυστερημένα) μια "εκτεταμένη" βόλτα εδώ μέσα και πολύ μου άρεσαν και τα σκίτσα και τα άλλα σου!

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο μικρή μου (ζηλιάρα :Ρ)! Πολύ όμορφη ζωγραφιά, είναι κουκλίτσα και σου θυμίζει κατευθείαν April! Να μου κάνεις κι άλλα, και με background αυτή τη φορά, θέλω να δω Stark και Arcadia από το χεράκι σου ;)

Ανέβασα την καινούρια μου April και εγώ, να το link

Επίσης, φροντίζω πριν απο σας, για σας και δίνω λινκς για το καλυτερότερο adventure παιχνίδι όλων των εποχών, το The Longest Journey, και της συνέχειάς του Dreamfall: The Longest Journey. Όσοι είστε gamers και δε το έχετε παίξει, χάνετε!