10 Ιουλ 2007

Περί δώρων

Είναι πολύ δύσκολο να βρεις δώρα. Ναι, η αγορά είναι γεμάτη με ένα σωρό δώρα, φτηνά και ακριβά και καλόγουστα και για όλα τα γούστα και έξυπνα και καθημερινά και ‘προσωπικά’ και τυπικά! Για κάθε γούστο και για κάθε πορτοφόλι. Τότε γιατί είναι τόσο δύσκολο να βρω κάτι;

Γιατί μπορεί να ξέρεις τα γούστα του άλλου αλλά τα γούστα δεν αντικατοπτρίζουν μόνο τις επιθυμίες του, αλλά κυρίως δείχνουν τα πράγματα που ήδη έχει. Αν δεν είναι καπνιστής (οϊμέ) χάνεις και τις κλασικές επιλογές αναπτήρας- ταμπακέρα – πίπα (χμμμ). Σκούρα τα πράγματα.

Προσπαθώ να σκεφτώ δώρο για μια φίλη μου που παρακολουθεί αυτό το blog αλλά δεν καταλαβαίνει ελληνικά (χε χε) και έχω στύψει το μυαλό μου τόσο πολύ που έχει αρχίζει να βγάζει πορτοκαλάδα. Τελικά κάτι σκέφτηκα με τα πολλά. Αλλά πολύ άγχος, βρε παιδί μου, ούτε οικόπεδο να αγόραζα.

Γιώργο, αν διαβάζεις αυτό το Blog να με καλέσεις για Dreamfall. Άντε γιατί το χέσαμε.

ΕΠΙΣΗΣ: Τελείωσε η εξεταστική μου. Και περιχαρής όπως είμαι πετάω κομφετί στα μουτράκια σας! :)

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Yay! *χορεύει κάτω από το κομφετί*
Και τώρα που τέλειωσε η ρημαδο-εξεταστική σου, μη μας ξεχάσεις κι εμάς που παρακολουθούμε αυτό το blog και καταλαβαίνουμε (λέεεεεεεεμε τώρα) ελληνικά! LOL
Όσο για τα δώρα, σκούρα τα πράγματα, indeed...

dragongrrrr είπε...

Ναι, τελικά βρήκα κάτι που θα είναι και χρήσιμο και προσωπικό και θα έχει και την ιδιαίτερη σφραγίδα μου αλλά μέχρι να το βρώ ίδρωσα!

*hugs*

mafaldaQ είπε...

Καλή μου εσύ ειδικά δεν θα έπρεπε να προβληματίζεσαι... Η προσωπική σφραγίδα σου είναι από μόνη της δώρο... (σλουρπ, σλουρπ...)! Σοβαρά τώρα...

dragongrrrr είπε...

Σθψκερ!

...

Αυτό σου βγαίνει λοιπόν αν προσπαθήσεις να γράψεις 'Sucker!' και έχεις ακόμα τα ελληνικά...

Υou Σθψκερ, λοιπόν! :P

Επίσης, είμαι άνθρωπος που αν τελικά βρει μια ιδέα για δώρο, την χρησιμοποιεί υπέρ του δέοντος. Όπως, π.χ. έχω κάνει release το Κορίτσι με το Σκουλαρίκι 3-4 φορές επειδή μου άρεσε σαν βιβλίο, έτσι θα δωρίσω και το συγκεκριμένο δώρο (παραλλαγές του, δηλαδή) αρκετές φορές! Τι έξυπνο! Δεν είναι;